Witajcie

Jeśli informacja nie pasuje do żadnego działu, a musisz się nią podzielić - zrób to tutaj.

Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd

Chomiczq
20...24 posty
20...24 posty
Kontakt:

Witajcie

Post autor: Chomiczq »

Tak sobie myślę, że wszedłem troszkę z buciorami, z ulicy na to miłe forum, już tu pomoc otrzymałem, a w sumie o sobie niwiele powiedziałem.
Może troszkę się przedstawię

nazwyma się Krzysztof Szymiczek, studiuję na 4 roku informatyki PŚ w Gliwicach. Pasje - elektronika / fotografia / psychologia.

Zapraszam na moją stronkę poświęconą fotografii
http://www.szymiczek.prv.pl

Bardzo chętnie nawiążę kontakt z ludźmi obeznanymi w tematyce lampowo-wzmacniaczowej z okolic mojego miejsca zamieszkania
(Bytom, Katowice, Chorzów, Gliwice, Zabrze)

Lat 24, od 7 lat w stałym związku, 10 lat ministrant, 0 lat w partii (jakiejkolwiek).
To tyle moje przedstawiania się wam ;)
Awatar użytkownika
tszczesn
moderator
Kontakt:

Re: Witajcie

Post autor: tszczesn »

Chomiczq pisze:Tak sobie myślę, że wszedłem troszkę z buciorami, z ulicy na to miłe forum, już tu pomoc otrzymałem, a w sumie o sobie niwiele powiedziałem.

nazwyma się Krzysztof Szymiczek, studiuję na 4 roku informatyki PŚ w Gliwicach. Pasje - elektronika / fotografia / psychologia.

Bardzo chętnie nawiążę kontakt z ludźmi obeznanymi w tematyce lampowo-wzmacniaczowej z okolic mojego miejsca zamieszkania

Lat 24, od 7 lat w stałym związku, 10 lat ministrant, 0 lat w partii (jakiejkolwiek).
To powiedz, czemu nie wpisałeś tych danych do swojego profilu w forum? Po to on jest :)

A tak w ogóle to witamy i do pisania zapraszamy.
Awatar użytkownika
kotok
500...624 posty
500...624 posty

Post autor: kotok »

Cześć !
Awatar użytkownika
Vault_Dweller
2500...3124 posty
2500...3124 posty
Kontakt:

Re: Witajcie

Post autor: Vault_Dweller »

Chomiczq pisze:Tak sobie myślę, że wszedłem troszkę z buciorami, z ulicy na to miłe forum, już tu pomoc otrzymałem, a w sumie o sobie niwiele powiedziałem.