Wzmacniacz na 6s33s Mu follower naprawa jeden kanal charczy

Wzmacniacze, zasilacze itd. Schematy, parametry, konstrukcje...

Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd, Einherjer, OTLamp

Pikczu
5...9 postów
5...9 postów

Wzmacniacz na 6s33s Mu follower naprawa jeden kanal charczy

Post autor: Pikczu »

Cześć
Jest to mój pierwszy post na tym forum, w sumie planowałem napisać to już wcześniej ale zawsze było coś innego do zrobienia.
Zamiast lać wodę przejdę do konkretów.
Potrzebuje pomocy przy naprawie wzmacniacza na lampach 6s33s niestety nie znam się na lampach nigdy wcześniej nie miałem z nimi do czynienia.
Nie moja dziedzina elektroniki ale jeśli wszystko pójdzie dobrze będę miał 3 stare lampy do eksperymentów i nabywania potrzebnej wiedzy.

Aby lepiej przygotować się do tematu kupiłem książkę "Proste konstrukcje lampowe audio" Pana Adama Tatusia oraz "Lampy elektronowe w aplikacjach Audio" Pana Aleksandra Zawady.
Poczytałem co nie co w sumie sporo ze strony http://www.stareradia.pl/ i załapałem jak działa trioda (chyba).

Kupiłem 4 nowe-stare lampy 6s33s parowane aby ułatwić sobie zadanie.

Opisze problem który chciał bym rozwiązać:
Wzmacniacz audio produkcji Ukraińskiej N-audio (firma już nie istniej) jeden kanał charczy.

Rozebrałem w/w urządzenie przerysowałem z PCB schemat w Kicadzie w sumie tylko stopień końcowy i zasilacz nie rysowałem układu 6n23p.
Ułatwiałem sobie zadanie markerem zaznaczając elementy.

Potrzebuje pomocy przy ustawieniu prądów spoczynkowych dla tego wzmacniacza układ pracuje jako Mu-follower jako driver użyto lamp 6n23P
Poniżej wnętrzności wzmacniacza:

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Poniżej 4 nowe lampy:
Obrazek

Obrazek

Ostanie zdjęcie pokazuje uszkodzoną lampę ma ona ślady wewnątrz jak by po geterze łaził Jakiś robal.

Domyślam się że prąd spoczynkowy dla V1 oraz V3 ustawiam za pomocą RV1 oraz RV2 dla drugiego kanału.
Nie mam pojęcia jaką wartość tam ustawić.