Prosty ale dobry efekt echo/delay

Układy półprzewodnikowe pełniące ważne funkcje pomocnicze w układach lampowych.

Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd, Einherjer, OTLamp

fugasi
3125...6249 postów
3125...6249 postów

Prosty ale dobry efekt echo/delay

Post autor: fugasi »

Pytanie do kolegów otrzaskanych z efektami gitarowymi, czy ogólnie instrumentalnymi. Potrzebny mi efekt typu echo/delay. Na szybko, tzn. do zbudowania w ciągu paru dni. W grę wchodzi tylko rozwiązanie czysto elektroniczne, tzn. nie taśma, nie płyta i nie sprężyna.
Jestem we tej tematyce zielony, więc proszę o nakierowanie. Natrafiłem na układ scalony PT2399 i jego aplikację. Czy układ na nim oparty będzie miał w miarę przyzwoite parametry i będzie pozbawiony dokuczliwych rzeczy typu szum na przykład, czy to tylko zabawka i należy szukać gdzieś indziej?
_
Awatar użytkownika
haterkmp
625...1249 postów
625...1249 postów

Re: Prosty ale dobry efekt echo/delay

Post autor: haterkmp »

Ze swojej strony mogę Ci polecić Rebote Delay ze strony tonepad. Jest to układ sprawdzony i powinien ruszyć od razu.
Tutaj link
Jest też zestaw do samodzielnego montażu ze wszystkim co potrzebujesz (nawet obudowę możesz tanio kupić). Szukaj na efekty-diy.pl
in gain we trust
kupię: EM34 NOS, wtyczkę sieciową Graetz Radio brązową
Awatar użytkownika
Thereminator
6250...9374 posty
6250...9374 posty

Re: Prosty ale dobry efekt echo/delay

Post autor: Thereminator »

Temat co prawda stary, ale akurat przeglądałem forum i pomyślałem, że szkoda iż pozostał praktycznie bez odpowiedzi, więc postanowiłem wtrącić swoje 3 grosze.