macska pisze:
Jak wyglada serwis gwarancyjny/pogwarancyjny Twojego sprzetu sprzedany w USA?
Serwis gwarancyjny w USA obsluguje autoryzowany przeze mnie technik u mojego dealera (MakenMusic).
Zobowiazania gwarancyjne przejmuje ne siebie dealer/importer - to tez jest czescia ceny.
Do tej pory tylko jedna "akcja" gwarancyjna byl potrzebna: wymiana bezpiecznika w zasilaniu zarnikow lamp mocy.
Serwis pogwarancyjny klient moze zlecic w tymze warsztacie na wlasny koszt. A jesli bardzo chce lub nie ufa warsztatowi to zawsze moze wzmacniacz przyslac do mnie ale musi oplacic transport w obie strony.
Co do cen to w tym przedziale jest niewiele wzmacniaczy: Mad Professor, Two Rock, Bruno, Fuchs, Carol Ann i chyba jeszcze kilka o ktorych nic nie wiem.
A gdybyscie wiedzieli ile ja na kazdym wzmacniaczu zarabiam to byscie sie pytali po jaka chol...e ja to robie. Tez sie czasem sam siebie pytam, musi jakis nalóg....