bufor na ecc88

Przed wypowiedzią bardzo proszę o zapoznanie się z regulaminem tego działu.

Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd, Einherjer, OTLamp

sarin
5...9 postów
5...9 postów

bufor na ecc88

Post autor: sarin »

Witam
Chciałbym wykonać sobie bufor opisany na stronie http://www.audioton.republika.pl/bufor.html
Nie mam jeszcze doświadczenia z lampami i mam pytanie co do niektórych rezystorów-skoro konkretną wartość najlepiej wyliczyć doświadczalnie to nie lepiej zamiast rezystorów kupić potencjometry w podanych zakresach,testować, a potem zamontować o odpowiednich parametrach?
Czytałem, że z buforem sprawa jest dyskusyjna jeżeli chodzi o różnice w jakości dźwięku,ja chciałbym sobie podłączyć bufor do piecyka gitarowego.
Awatar użytkownika
VacuumVoodoo
1875...2499 postów
1875...2499 postów
Kontakt:

Re: bufor na ecc88

Post autor: VacuumVoodoo »

sarin pisze:Witam
Czytałem, że z buforem sprawa jest dyskusyjna jeżeli chodzi o różnice w jakości dźwięku,ja chciałbym sobie podłączyć bufor do piecyka gitarowego.
W jakim celu?
Aleksander Niemand
625...1249 postów
625...1249 postów

Post autor: Beier »

Jakiekolwiek dasz powinno być ok - najlepiej daj z połowy przedziału - poza tym rezystor to nie jest chyba droga inwestycja...
painlust
9375...12499 postów
9375...12499 postów

Post autor: painlust »

VacuumVoodoo pisze:
sarin pisze:Witam
W jakim celu?

Pewnie w takim samym jak dresiarze co odpicowują zajechane beemki... - aby polepszyć sobie samopoczucie poprzez autosugestie.
Awatar użytkownika
Piotr
moderator
Kontakt:

Post autor: Piotr »

Ale się wyżywacie :|
Biorąc pod uwagę, że pierwszy układ rzadko kiedy działa, to równie dobrze może to być przysłowiowa przewijarka do płyt.
Niech sobie gość zrobi, niech zobaczy w którą stronę prąd przez lampę płynie :roll:
Awatar użytkownika
VacuumVoodoo
1875...2499 postów
1875...2499 postów
Kontakt:

Post autor: VacuumVoodoo »

Piotr pisze:Ale się wyżywacie :|