Diagnoskop samochodowy KR8006
Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd
- walllker
- 625...1249 postów
- Posty: 815
- Rejestracja: wt, 19 czerwca 2007, 20:26
- Lokalizacja: Witaszyce koło Jarocina (Wielkopolska)
Diagnoskop samochodowy KR8006
Witam, mam pytanie czy ktoś posiada schemat lub instrukcję serwisową ustrojstwa jak w temacie, wygląda ono tak https://allegrolokalnie.pl/oferta/diagn ... ka-prl-kry jakby ktoś miał jakąś techniczną dokumentację lub dostęp do takiegoż urządzenia proszę o informację, nie jestem właścicielem tego tworu, ale zainteresowało mnie jak to było zbudowane, jak działało jak z niego korzystano. Pozdrawiam
Re: Diagnoskop samochodowy KR8006
Tu https://archiwum.allegro.pl/oferta/diag ... 88012.html można trochę poczytać.
- walllker
- 625...1249 postów
- Posty: 815
- Rejestracja: wt, 19 czerwca 2007, 20:26
- Lokalizacja: Witaszyce koło Jarocina (Wielkopolska)
Re: Diagnoskop samochodowy KR8006
Widzę że temat trudny, bo sprzęt mało znany, i pewnie zbyt wiele go nie wyprodukowano, ech a miałem nadzieję że choć tu ktoś będzie miał skitrana jakaś dokumentację do niego 

- walllker
- 625...1249 postów
- Posty: 815
- Rejestracja: wt, 19 czerwca 2007, 20:26
- Lokalizacja: Witaszyce koło Jarocina (Wielkopolska)
Re: Diagnoskop samochodowy KR8006
Dziękuję bardzo za odpowiedź, już wcześniej znalazłem te informacje, jednak nie ukrywam że bardzo zależało by mi na schemacie ideowym, ciekawy jestem jak było to zbudowane, przyznam że jakbym trafił ten sprzęt w moim zakresie finansowym i mojej okolicy, chętnie bym kupił, tym bardziej że w garażu stoi prawie ukończony Fiacik 125p z 1976r, a ślinka cieknie mi na poloneza Borewicza, i tak hobby rozszerzyło się od elektroniki, starych radioodbiorników i telewizorów po polskie samochody z okresu PRL, pozdrawiam wszystkich retro maniaków.
Re: Diagnoskop samochodowy KR8006
To może Kolega od razu rozgląda się za ZD-2 FOS, diagnozuje chyba wszystko w starszych silnikach, a sprzęt z lat 70-tych. Tu ciekawy opis możliwości: http://motors-creator.blogspot.com/2016 ... 2.html?m=1walllker pisze: ↑pn, 9 maja 2022, 21:26 Dziękuję bardzo za odpowiedź, już wcześniej znalazłem te informacje, jednak nie ukrywam że bardzo zależało by mi na schemacie ideowym, ciekawy jestem jak było to zbudowane, przyznam że jakbym trafił ten sprzęt w moim zakresie finansowym i mojej okolicy, chętnie bym kupił, tym bardziej że w garażu stoi prawie ukończony Fiacik 125p z 1976r, a ślinka cieknie mi na poloneza Borewicza, i tak hobby rozszerzyło się od elektroniki, starych radioodbiorników i telewizorów po polskie samochody z okresu PRL, pozdrawiam wszystkich retro maniaków.
W starych ogłoszeniach widać, że sprzedawały się za kilka stówek

W sumie też czasem przeglądam ogłoszenia z podobnymi diagnoskopami bo się stare motory przewijają od czasu do czasu

Re: Diagnoskop samochodowy KR8006
Zapomniałem dodać jednego ważnego zdania - to sprzęt lampowy
bo możliwości porównywalne z KR8006.

- walllker
- 625...1249 postów
- Posty: 815
- Rejestracja: wt, 19 czerwca 2007, 20:26
- Lokalizacja: Witaszyce koło Jarocina (Wielkopolska)
Re: Diagnoskop samochodowy KR8006
A to ciekawostka, jest na sprzedaż taki twór w zakresie moich finansów tyle że daleko odemnie, ale może warto się nim zainteresować, piękny okaz retro do zastosowań praktycznych, szczególnie dla mnie pozdrawiam
Re: Diagnoskop samochodowy KR8006
Takie urządzenie wymaga wyspecjalizowanego serwisu {sprzętu} i trudno sobie wyobrazić że będą go mogły naprawić zwykłe serwisy RTV, a stąd brak serwisówek i schematów.Istnieje jeszcze producent i może prośba do działu technicznego o schemat {oczywiście w postaci elektronicznej,bo tak chętnie przez Kolegę zbierane papiery istnieją może w jednym egzemplarzu} da jakiś efekt.
Re: Diagnoskop samochodowy KR8006
Podłącze się jeszcze - otóż kupiłem taki oto analizator spalin AST-75:
Może ktoś z Kolegów wie, jak wygląda sonda do tego ustrojstwa? Nie znalazłem dokumentacji, a ze zdjęć z Internetu domyślam się, że jest to chyba tylko chłodniczka spalin?
Ma jeszcze nalepki kontrolne z 2003 roku, więc był całkiem "niedawno" w użyciu 
Może ktoś z Kolegów wie, jak wygląda sonda do tego ustrojstwa? Nie znalazłem dokumentacji, a ze zdjęć z Internetu domyślam się, że jest to chyba tylko chłodniczka spalin?