Jako że rozgadaliśmy się trochę w nieodpowiednim temacie wpadłem na pomysł aby założyć odpowiedni temat do tego celu
Każdy z forumowiczów może tutaj pokazać swoje maszyny pochodzące głównie z epoki PRL-u oraz omówić problemy związane z ich eksploatacją itp. Na początek pochwalę sie moją "bestią"
Jawa 50 Mustang rocznik 1979
Silnik po generalnym remoncie wymieniłem w niej wszystkie linki dentki oraz na nowo zaplotłem tylne koło oraz wymieniłem kilka drobniejszych rzeczy. Jawke staram się utrzymać w oryginalnym stanie.
motorek 001 2.GIF
motorek 002.jpg
ORT! Proszę też o stosowanie interpunkcji
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
romanradio pisze:Witam!
Chętnie porozmawiam z fanem takich autek (I seria) z PRL-u.Jeśli odgadnie który to rocznik? .Oczywiście w środku epokowe radio Safari( jedynka)
romanradio pisze:Witam!
Chętnie porozmawiam z fanem takich autek (I seria) z PRL-u.Jeśli odgadnie który to rocznik? .Oczywiście w środku epokowe radio Safari( jedynka)
75/76?
ja mam 75 ale z boczkiem na drzwiach
stan idealny, nie malowany - po prostu oryginał
swoją drogą to nie jedyny klasyczny samochód w mojej "kolekcji"
teraz rozglądam się za klasycznym youngtimerowym motocyklem nadającym się minimum do turystyki krajowej
czyli pewnie stanie na BMW z lat 80-tych
Jeśli mowa jest o maluchu, to szukam przednich foteli kremowych oraz przednich foteli i lewej tapicerki drzwi do bisa. Za kremowe fotele oddam wszystko Najlepiej żeby były jak nowe w folii (bo taką mam tylną kanapę )
ja mam 75 ale z boczkiem na drzwiach
stan idealny, nie malowany /quote]
Ponieważ na foto można to poznać tylko po panelu deski rozdzielczej,zresztą bardzo ubogiej-moje uznanie! Maluch jest z II połowy1974r,za 2 lata stanie się rzeczywistym zabytkiem.Skompletowane wszystkie oryginalne detale do tej wersji,jak widać trójkątna szybka jeszcze czeka na wymianę.Tapicerka foteli zostanie(lepsza na lato,nie parzy w tył ,oryginalna leżakuje bo może się komuś zachce rejestrować na żółte blachy,mnie to nie kręci.Ciekawostka-maluchy tzw.I serii ( do połowy 1977r) nie miały wnęki na radio ,montowano je gdzie popadło.Przy okazji-czy nie chciałby ktoś z Kolegów być "zarażony" maluchem z 1976r-pw. .Pozdrawiam
znów odwaliłem kawał dobrej a niepotrzebnej roboty
---------------------------------------------
Większość już widziała ale nie z tej perspektywy: https://plus.google.com/photos/10699513 ... cDf17qi2AE
Rocznik 1969, silnik po generalnym remoncie wykonanym po Bożemu, oczywiście na pedała (dwa ). Mam go już 13 lat, zarejestrowany i opłacony.
Ponadto Romet 50-T1 ze złomu, rocznik, hmmm... 2012 : https://plus.google.com/photos/10699513 ... cDf17qi2AE
W sobotę w garażu stanie Rometowy Pegaz z przeznaczeniem (wstępnie) na części. Wszystko zależeć będzie od jego stanu i kompletności...
Do tego PF126p z rocznika 1991 (składak), stan fabryczny a raczej garażowy
Dawniej była Dacia 1310 z 1982r lecz umarła ze starości. B wygodne i zrywne autko! "Przerabiałem" również WSK125, CZ175 i CZ350 (najwygodniejsza ze wszystkich motocykli).
73 !
Kiedyś już gdzies widziałem te fotki ale nie mogę sobie przypomnieć gdzie
Marcin może kiedyś wybiorę się do Częstochowy moja jawką to sie przejedziemy po okolicy W tą niedziele zajechałem z Pszczyny do Cieszyna razem z kolegą a teraz wybieramy się do Krakowa ale w planach oczywiście kolejne trasy