Protest przeciwko wycofaniu tradycyjnych żarówek 60W

Jeśli informacja nie pasuje do żadnego działu, a musisz się nią podzielić - zrób to tutaj.

Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd

Awatar użytkownika
gachu13
1250...1874 posty
1250...1874 posty
Posty: 1516
Rejestracja: sob, 18 listopada 2006, 11:30
Lokalizacja: Bestwina

Re: Protest przeciwko wycofaniu tradycyjnych żarówek 60W

Post autor: gachu13 »

Jeśli masz w Komarze instalację na prądzie zmiennym (przyznaje się, nie wiem jak tam jest) to wrzuć po dwie diody połączone równolegle (anoda z katodą, katoda z anodą) i już masz wersję na prąd zmienny :).
A manewr skrętu w lewo najlepiej zawczasu sygnalizować, zjechać blisko środka jezdni i ewentualnie dać się wyprzedzić z prawej strony - zwykle omijający nas kierowca wie już co chcemy zrobić i zachowa się przewidywalnie.
SQ9KQZ
Awatar użytkownika
Marcin K.
6250...9374 posty
6250...9374 posty
Posty: 6544
Rejestracja: śr, 18 stycznia 2006, 16:45
Lokalizacja: Kolonia Poczesna, jo90nq

Re: Protest przeciwko wycofaniu tradycyjnych żarówek 60W

Post autor: Marcin K. »

Można się pobawić tylko czy jest sens :wink: Zobaczymy na wiosnę, teraz moskit poszedł spać na zimę... Tak, w Komarze jest magneto czyi produkuje prąd zmienny tak jak WSK czy inna SHL. W tych sprzętach stosowało się prostownik selenowy (pamiętam, był w lampie :) ) i to "gotowało" akumulatorek. Miałem się bawić w takie rozwiązanie ale miejsca na baterię nie ma a z resztą chcąc zachować oryginalność całości było to nie do wykonania. Za t w kolegi Ogarze sprawdzało się wyśmienicie z dodanymi migaczami i stopem!
Spoko, wiem jak się skręca w lewo, mam prawo jazdy kat. A, jeżdżę "piździkami", jak też poważniejszym sprzętem nieprzerwalnie od 1999r. ale i tak kierowcy są na bakier z motorowerzystami i rowerzystami. I tak zjeżdżam do osi jezdni, i tak jakiś debil się znajdzie i nie puści albo wyzywa za kierownicą swojego wypasionego bmw albo nowej skody.
Ale temat jest o żarówkach, hi :lol:
Pozdrawiam!
μ Ω Σ Φ π
SQ9MYU
ODPOWIEDZ