VacuumVoodoo Próbuję się wzorować na Twoich konstrukcjach i ciągle nie jestem zadowolony z efektów. Jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem flaczki TwoRocka i Dr Z...
Jethrotull Oczywiście narożniki odstają, bo są nieprzykręcone. A z tyłu w ogóle ich nie ma
Wicker Foto poszło na maila, żeby nie zaśmiecać wątku Natomiast jeśli obudowa ma nie być oklejana, to odradzam NOMI. Ich sklejka jest tak słabej jakości, że nie nadaje się do eksponowania. Oczywiście o jakimkolwiek wycinaniu wczepów możesz zapomnieć. Zostaje CI tylko zakład stolarski. I może rozważ obudowę z litego drewna.
Pozdr, Marcin The secret to creativity is knowing how to hide your sources. - Albert Einstein marvelamps.com
Marvel pisze:VacuumVoodoo Próbuję się wzorować na Twoich konstrukcjach i ciągle nie jestem zadowolony z efektów. Jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem flaczki TwoRocka i Dr Z...
Ty sie dziwisz sie ze plagiatorzy nie potrafia porzadnie prostego wzmacniacza zmontowac? Bo ja nie. Nikt z nich nigdy nie wprowadzil zadnego produktu do seryjnej produkcji, wiekszosc po prostu powiela probne prototypy.
Aleksander Niemand
_______________________________________
Wzmacniacz ma sie do gitary tak jak smyczek do skrzypiec - AN
Wicker pisze:Drewno sosnowe chodzi mi po głowie, muszę zrobić kosztorys i rozważyć wszystkie za i przeciw.
Dzięki za foto.
Chyba jeśli ma być nietolexowany/skajowany to zdecydowanie najlepiej się sprawdzi pod względem wizualnym lite drewno.
To fakt, sklejka się nie umywa, ale... źle tez nie wygląda patrz załącznik. Na to idzie tolex
Do narożników z "haczykami" sklejka 18mm.
Marvel pisze:
Wicker pisze:dysponujesz jakimś rozbudowanym warsztatem do obróbki drewna ?
Tak, ostatnio zakupiłem wreszcie opalarkę za 50 zł
Nie wolałeś zainwestować w coś takiego http://allegro.pl/opalarka-ferm-fhg-200 ... 11779.html ?
Ja moją wykończyłem po 2 latach i 2 miesiącach. Niestety gwarancja była tylko na dwa lata No, ale i tak jestem pozytywnie zaskoczony, ze tak długo pociągnęła bo szczerze w to wątpiłem - w sensie dwa lata gwarancji
TripleXXX pisze:
To fakt, sklejka się nie umywa, ale... źle tez nie wygląda patrz załącznik. Na to idzie tolex
Twoje produkcje jak zawsze wyglądają świetnie. Mi chodziło jednak o to, że jeśli obudowa ma być goła, to wtedy lepiej jak jest z litego drewna. Jeśli do tego da się na to bejcę i lakier to podkreśli tylko wygląd słojów. Do tego w takim wykończeniu obowiązkowo dla dobrego efektu łączenia w postaci wczepów palcowych (takie są chyba u Ciebie) lub jaskółczych ogonów (czy tam dovetail). A przy sklejce nawet najlepiej zrobionej nie będzie już tak ładnie, chociaż u Ciebie nawet z płyty OSB byłoby nieźle . Jak masz więcej zdjęć w trakcie budowy takiego domku to poproszę. Dzięki za info to narożnikach.
Można również zrobić budę ze sklejki lub płyty wiórowej/MDF i pokryć fornirem. Efekt powinien być rewelacyjny przy odpowiedniej staranności. Sam się zastanawiam nad combo. Tolex jest odporniejszy na "warunki bojowe", Ale jednak fornir kusi mnie bardzo. Problemem Mogą być tylko zaokrąglone narożniki, ale jakoś powinno dać się to zrobić. U mojej babci stała kiedyś taka stara szafa, cała fornirowana i miała właśnie zaokrąglone narożniki.
Pozdrawiam
Sebastian
Jestem tylko amatorem, który może się mylić.
Uroczyście obiecuje, że będę dawał rezystor antyparazytowy na każdą siatkę i bramkę.
Mnie osobiście urzekła obudowa Trainwrecka wykonana przez jednego z użytkowników forum Amp Garage. Wygląda cudnie.
Okazało się że w mojej okolicy znajduje się parę zakładów stolarskich, wybiorę się i podpytam ile by chcieli za przycięcie desek i porobienie wczepów.
To nie jest łączone na wczepy (chyba) tylko na pióro obce. Niestety żeby zrobić dobrze tą budkę to trzeba mieć dokładną maszynę i dobrze ustawioną, żeby to uciąć pod kątem. Mnie takie coś nigdy nie wyszło dobrze. TripleXXX Trzeba by zapytać dolphin123. Może będzie wiedział. Myślę, że na gorąco i trochę mokro (zwilżony fornir?, para wodna z żelazka?) powinno dać się to zrobić.
Pozdrawiam
Sebastian
Jestem tylko amatorem, który może się mylić.
Uroczyście obiecuje, że będę dawał rezystor antyparazytowy na każdą siatkę i bramkę.