Zaraz przeszukam stronkę Toma...
Na Engla Ritchie Blackmore mnie nie stać



Chyba, że jakaś super promocja i poniżej 1k zł

Pozdrawiam.
Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd, Einherjer, OTLamp
To tu:Plesio pisze:Zaraz przeszukam stronkę Toma...
Na Engla Ritchie Blackmore mnie nie stać![]()
![]()
Chyba, że jakaś super promocja i poniżej 1k zł![]()
Hm... patrząc na link obok, to "thanks" mi się nie należy. To fabryczny schemat z pominiętymi istotnymi elementami.Marvel pisze: To tu:
http://www.mif.pg.gda.pl/homepages/tom/schematics.htm
i zwróć szczególną uwagę na schemat z adnotacją "(thanx to Piter"
Nom, ja w opisie Pitera też się trochę pogubiłempainlust pisze:Wiesz co Piter? Nie jestem tego w stanie ogarnąć ani wzrokiem ani umysłem
Eee, przecież to jest proste.painlust pisze:Wiesz co Piter? Nie jestem tego w stanie ogarnąć ani wzrokiem ani umysłem
Dobrze wiedzieć, na wykorzystam to w swoim wynalazku.VacuumVoodoo pisze:Reverb: HP 80Hz jak najbardziej wskazany tam gdzie jest, pomoze pozbyc sie ewentualnego brumu indukowanego w przetworniku po stronie odbiorczej.
Okej! Spróbuję coś nagrać. Nie wiem tylko jak będzie z moimi umiejętnościami mikserskimi.VacuumVoodoo pisze:Niczego sobie "Swiss Army Knife"![]()
Brzmi to swietnie, chcialbym jednak uslyszec miks z podkladami![]()
Tap tempo było założeniem od samego początku. Nabijane jest jednym z kilku komunikatów ControlChange. W zależności od numeru kontrolera częstotliwość modulacji ustawiana jest albo 1x, 2x albo 3x nabite tempo. Do tego, pod jednym z numerów mam kontrolę nad parametrem Depth. Nadanie kolejnych dwóch numerów CC powoduje, że prędkość tremola sterowana jest obwiednią, w dół, albo w górę. Chyba zamknę tym temat tremola- do tremolo dodac programowanie tap-tempo?
Coś a'la Mark? Fakt, takie coś zwiększa ilość możliwych brzmień, ale zmniejsza wygodę, bo korekcja wstępna dla przesteru niekoniecznie musi brzmieć dobrze na kanale czystym. To by miało sens, gdyby korektor był zapamiętywalny. Myślę, że wystarczy mi ustalona korekcja wstępna na 3 kanałach, do dalszych eksperymentów mam parę narzędzi na pedalboardzie:)- Korektor barwy kanalu czystego: gdyby go wybiorczo wlaczac w kanal CR/LD to daloby to korekcje barwy zarowno przed jak po przesterze.
Sprężynę specjalnie tak zorientowałem, że cewka odbiorcza będzie po przeciwnej stronie niż trafa sieciowe. Narazie wszystko leży na stole, więc prawdopodobnie dudnienia dopiero mogą się pojawiać, jak wszystko będzie w skrzyni. W razie czego sprawę można załatwić kondensatorkiem sprzęgającym. Dzięki za sugestię.- Reverb: HP 80Hz jak najbardziej wskazany tam gdzie jest, pomoze pozbyc sie ewentualnego brumu indukowanego w przetworniku po stronie odbiorczej. Na ewentualne dudnienia raczej obcial bym pasmo od dolu po stronie nadawczej, -6db/okt od 150Hz w dol z reguly wystarcza, mozna podejsc i do 250Hz zaleznie od sprezyny. Po stronie odbiorczej dobry efekt daje podbicie gory - zagraj cos szybkiego, uslyszysz o co mi chodzi.
Dobry pomysł, proste do realizacji, jak tylko znajde gdzieś miejsce na LEDa.- detekcja wtyczki w gniezdzie glosnikowym: moze by tak dwukolorowy LED ostrzegajacy czerwonym blaskiem o braku wtyczki oraz zielonym ze wtyczka jest.
Na to chyba nie starczy mi już miejsca, chyba, że wyprowadze się z układem do jakiejś puszki na chassis. Tak sobie właśnie pomyślałem, ile tam się miejsca marnuje między lampami!- No i jakis detektor sprawdzajacy czy to tylko wtyczka czy tez na drugim koncu naprawde jest glosnik. To dla tych z zaawansowanym tinitusem![]()
Dzięki! Pewnie z połowy rzeczy nie będę wykorzystywał, ale dla frajdy z ich konstruowania uważam, że było warto się trochę pomęczyć.W sumie imponujacy projekt