MONTAŻ, POMIARY I NAPRAWY ELEKTRONIKI NA ZLECENIE - WRZEŚNIA - WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE

Masz się czym pochwalić? Tutaj możesz zamieścić swoją reklamę, w tym czysto komercyjną. Jedyny warunek: trzymaj się tematu forum!!!

Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd

Krasul
375...499 postów
375...499 postów

MONTAŻ, POMIARY I NAPRAWY ELEKTRONIKI NA ZLECENIE - WRZEŚNIA - WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE

Post autor: Krasul »

Szanowni Państwo.

Jestem z zawodu elektronikiem z własnym w pełni wyposażonym i funkcjonalnym warsztatem. Oferuję montaż, pomiary oraz naprawy układów elektronicznych na zlecenie. Montaż przewlekany (THT) oraz powierzchniowy (SMT). Bardzo wysoka jakość pracy. Zgodna z normą IPC-A-610. Możliwość zastosowania spoiw cynowo-ołowiowych oraz bezołowiowych. Pomiary prądów, napięć, rezystancji, indukcyjności oraz pojemności. Komputerowy pomiar charakterystyk amplitudowo-częstotliwościowych oraz fazowo-częstotliwościowych układów elektronicznych metodą wobulacji. Diagnostyka i profesjonalne naprawy układów elektronicznych. Pomoc w projektowaniu układów elektronicznych, rysowaniu schematów ideowych oraz tworzeniu matryc do produkcji obwodów drukowanych.

Jak to działa?

- Prowadzicie Państwo firmę i chcecie produkować wyroby elektroniczne ale nie chcecie ponosić dodatkowych kosztów, kupować narzędzi, aparatury pomiarowej, inwestować w wyposażenie i utrzymywanie stanowisk pracy do montażu, pomiarów i napraw?

- To znaczy, że ta oferta jest skierowana właśnie do Was!

- Uzgadniamy zakres prac i piszemy umowę o pracę (na początek np. na kawałek etatu). Państwo przysyłacie do mnie części elektroniczne kurierem, ja to montuję u siebie, robię pomiary, uruchamiam, w razie potrzeby wykonuję niezbędne naprawy, pakuję w paczkę i odsyłam kurierem do Was gotowe pełnowartościowe i w pełni sprawne moduły lub kompletne wyroby elektroniczne!