Strona 2 z 2
: wt, 12 września 2006, 15:42
autor: TS96
`
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, szkoda że trafo jest na napięcie 110V
_
: wt, 12 września 2006, 15:44
autor: Pyra
Niestety toroidy pojawiają się coraz częściej....
Na tym posterunku jeśli otwiera rogatki, to będzie raczej zwrotniczy niż nastawniczy. W pensji to też spora różnica, przede wszystkim szkoleń i egzaminów.......
Powiem Ci nawet ciekawostkę, że niektóre firmy (bez nazw...) stosują nawet prąd stały 36V do zasilania sygnalizatorów, z rezystorami redukcyjnymi i kontrolę elektroniczną prądu. Na razie z reguły są to TOPy i sygnalizatory drogowe...
No cóż sytuacja na PKP jest taka, że buduje się z funduszy Unijnych urządzenia..... unijne, mimo, że polskie bywają lepsze np: SPA-4, czy SAMNET.....
Pozdrawiam
PS: Fajną sprawą jest trafo zasilające światła czerwone, na jednym rdzeniu EI są dwa karkasy oddzielone bocznikami magnetycznymi (jak w spawarce)

: czw, 14 września 2006, 22:19
autor: jdubowski
Pyra pisze:ZWUS teraz połaczył si z ABB
A to się ciągle zmienia - ABB, Adtranz, a teraz to juz chyba Bombardier...